Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 29.04.2024.
 
Kaislības un, vienkāršvalodā runājot, bardaks ap dienesta auto nodokļa ieviešanu pēdējos pāris mēnešos ik pa brīdim pārspēj visus citus ar nodokļu izmaiņām un ne tikai ar to saistītos tematus. Tāpēc šovakar „Kas notiek Latvijā?” debašu tematika ir šī nodokļa ieviešana un kontrole gan valsts, gan privātajā sektorā, līdz ar jautājumiem par to, kā pašreizējie risinājumi atbilst tiem mērķiem, kas tika izvirzīti, šo nodokli pieņemot.
1-20 ; 21-40 ; 41-60 ; 61-63 ;
Māris  ozolmaris@inbox.lv  22:17  |  10.02.2010.

Ierēdņiem tikai jānoraksta degviela, kur viņiem labi. Man kā uzņēmējam ir arī jānopelna. 

Inta  19561912@inbox.lv  22:21  |  10.02.2010.

Kādam naivumam vai apzinātai tuvredzībai jābūt, lai atklāti runātu par godīgiem uzņēmējiem! Vispirms ieviesiet labāku pārbaudes sistēmu, kā negodīgos uzņemējus kontrolētu. Vai kāds reaģēs, ja internetā publisošu labu duci uzņēmumu, kuros darba līgumi noformēti par minimālo darba samaksu, pārējo saņemot aploksnēs,protams,ja ir ko saņemt, jo pārsvarā šajās firmās cilvēki ir bez darba vairākus mēnešus gadā. Kad tajā pašā pats uzņēmējs būvē pilis, braukā ar divām, trim mašīnām. 

uldis  ulanauto@kuldiga.lv  22:21  |  10.02.2010.

Izdaliet 38,000,000.ls ar 22ls !!!!! tas kometārus neprasa ! 

Egons    22:23  |  10.02.2010.

Jāliek visiem valsts auto GPS, to pārvaldi (maršrutu) - kontroli uzlikt kā pienākumu Valsts kontrolei. Atļaut tikai A-B-A maršrutu (majas-darbs-majas). 

Māris  ozolmaris@inbox.lv  22:27  |  10.02.2010.

Man arī mašīnā ir dators un kas par to! Vai tad uzņēmēji par darbu domā tikai 8 darba stundas? 

hmmm    22:30  |  10.02.2010.

1) ja strādā vairākos uzņēmumos, kas tad notiek? 2) kas notiek ar slimības pabalstiem? 

Lietotāji    22:30  |  10.02.2010.

Man jautājums, kas izstrādā tiesiskos aktus pēc būtības. Šāds nodoklis nav pasaulē nekas jauns. Kādēļ netiek analizēts piem. Somijas piemēr? Otra lieta tālredzīga domāšana, - kāpēc gradācija tiek piemērota pēc motora tilpuma? būtu noteikuši pēc co izmešiem. Līdz ar to tas būtu grūdiens veco mazlitrāžas lūžņu īpašniekiem atjaunot savus autoparkus. Vēl. Salīdzinot moderna auto piesārņojuma pēdas pat ar lielākas litrāžas dzinēju ir mazāks nekā vecam auto ar mazāku litrāžu. 

Māris  ozolmaris@inbox.lv  22:33  |  10.02.2010.

Kā tad tie 40ls jāsmaksā, kā dienesta auto nod vai kš soc nod, vai ienākumu nod? 

Dace    22:33  |  10.02.2010.

Auto nodoklis par braucieniem privātām vajadzībām ir ļoti taisnīgs. Tie, kas negrib maksāt šo nodokli pēc darba laika beigām var atstāt to uzņēmuma autostāvvietā un pārsēsties savā privātajā auto. Ieguvums no uzņēmuma auto lietošanas privātiem braucieniem ir daudz lielāks nekā maksājamie nodokļi. 

JohnyBravo  faateris4@inbox.lv  22:34  |  10.02.2010.

Bļin, šādā formātā šis nodoklis ir galīgi garām, pēc būtības katrs auto, kas ir reģistrēts uz juridisku personu, vismaz nedaudz, bet tiek izmantots personīgajām vajadzībām. Kaut vai ieskrienot, "pa ceļam" mežā nolikt kl**i. Tās arī ir personiskās vajadzības - labums. Lai būtu vienkāršots tas viss pasākums, manuprāt, pilnīgi visas uz jurid. pers. reģistrētās mašīnas Latvijā būtu jāapliek ar nodokli - atkarībā no kubatūras un maksājums būtu jāveic reizi gadā, kaut vai kopā ar tehnisko apskati. Viss. Un nebūtu te jādiskutē, jāskalda mati, jo kāds vienmēr spēs uzsākt demagoģiju, kāpēc viņam šo nodokli nebūtu jāmaksā. 

Edgars  edgars.lielmanis@gmail.com  22:36  |  10.02.2010.

Sveix. Nesaprotu kāpēc tik daudz gudru cilvēku runā par tik vienkāršām lietām tik daudz? tukši salmi. mana versija----visi auto tiek sadalīti privātajos un komerciālajos. komerciālajiem lētāks nodoklis (iespejams fiksets neatkarigi no to motora tilpuma, izmesu daudzuma utt.)) jo tie ir lielākie nodokļu gēnerētāji, privātajiem-lielāks nodoklis (iespejasm pec gazes izmesiem vai motora tilpuma), tādejādi nošķirot auto pēc lietošanas un piemērotības. lai izvairitos no komercialo auto izmantošanas privatajam vajadzibam ievieš,ka apdrošinātāji nesedz avārijas izmaksas kas radušās ārpus darba laika, tadejadi samazinot to neefektivu izmantosanu. Ar cieņu Edgars. 

sarmite  meitenite25@inbox.lv  22:38  |  10.02.2010.

kapec parastam stradniekam, kurs sanem 200latus algu menesi, ir pasam jaatmaksa savi cela izdevumi? bet valsts ieredni sanemot 2000latus menesi vel pieprasa lai valsts atmaksa vina cela izdevumus''transporta nodokli'' 

Andris    22:39  |  10.02.2010.

Valsts dienesta automašinas izmantošana izmaksā 500 miljonu gadā, bet privātām vajadzībā - 50 miljoni. Savukārt nodoklis ienesis tika kādus 50000 Ls. gadā. Kauns, ka valdība atbalsta valsts mantas šķērdēšanu 

uldis    22:39  |  10.02.2010.

UZLIECIET TIEM SPEĶAINIEM IRĒDŅIEM NODOKĻUS - NEVIS LAUKU GOLFIŅIEM ! UN TĀS CEĻAZĪMES SEN BIJA AR LIKUMU JĀAIZLIEDZ ! BIROKRĀTIJA ! 

Māris  ozolmaris@inbox.lv  22:44  |  10.02.2010.

Tas nodoklis laikam domāts kā atbalsts mazajiem uzņēmējiem :D 

Māris  ozolmaris@inbox.lv  22:48  |  10.02.2010.

Netiku pie skaidrības :D 

SIA    22:59  |  10.02.2010.

Kādēļ ir vienādi dienesta auto nodokļa noteikumi valsts,pašvaldību utml.uzņēmumu auto izmantošanā,kuri ir pirkti par nodokļu maksātāju naudu, un vienas personas SIA ar vienu auto,kuru esmu pirkusi pati par savu naudiņu??? 

RR    23:22  |  10.02.2010.

Manā skatījumā nodoklis ir jāvērtē divās daļās: pirmā- valsts sektorā, otrā- privātājā! Tātad, ja valsts sektorā šo nodokli nedrīkst maksāt, jo tiek atzīta valsts mantas izšķērdēšana, tad, piem., god. Kampara kungs izšķērdē valsts mantu, par ko viņam var celt apsūdzību pēc attiecīgā panta. Privātajā sektorā trūks informācijas, lai gan privātais darba devējs daudz uzmanīgāk kontrolē savu mantu nekā valsts. Secinājums, ar šo likumu valsts savas nepilnības un nelikumības šinī jautājumā ir atklājušas, jo tagad jebkuru amatpersonu, kura braukā ar valstij piederošu automašīnu sestdienās un svētdienās var saukt atbildības. 

Mg    23:28  |  10.02.2010.

Tātad tagad, samaksājot 20-40Ls, tiek pilnīgi legalizēta uzņēmumiem piederošo automašīnu lietošana privātām vajadzībām un to lietotāji atbrīvoti no fiktīvu ceļazīmju rakstīšanas. T.n., ka agrāk pilnīgi negodprātīgi uzņēmēji, kas rakstīja fiktīvas ceļa zīmes, tagad būs ieguvēji. Taču kā būs ar tiem godīgajiem uzņēmējiem, kas godprātīgi veica uzskaiti, bet par darbinieka nauda, ļāva arī viņam izmantot šo automašīnu privātiem braucieniem? Ja šim darbiniekam būs pinībā jāapmaksā auto nodoklis un vēl benzīns par privātiem braucieniem, tad šis darbinieks reāli maksās dubultā. Vai tagad šiem uzņēmējiem iesaka šmaukties un privātajām vajadzībām izlietoto benzīnu noformēt caur uzņēmumu? 

Gm    23:48  |  10.02.2010.

kampars - rēts mūļķigs 



1-20 ; 21-40 ; 41-60 ; 61-63 ;
Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: