Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 25.04.2024.
 
2.decembra publiskajās debatēs „Kas notiek Latvijā?” piedalījās vairāki cilvēki, kas iepriekšējās dienās bija piedalījušies protesta akcijās, tai skaitā Dainis Razumejevs, kurš bija viens no protesta akcijas Līvānos rīkotājiem. Viņš novērtēja valstī notiekošos procesus un politiķu pieņemtos lēmumus, un secināja, ka no strupceļa var iziet ārā tikai ar protestiem.
1-20 ; 21-35 ;
Patriots    10:37  |  03.12.2009.

Pilnībā atbalstu! 

es    11:17  |  03.12.2009.

tieshi taa! es ar atbalstu protesteetaaja viedokli! 

army  karlitis13@one.lv  11:19  |  03.12.2009.

ko darit karaviriem,mees pat nevaram piedalities protesta akcijaas!!!mums var nonemt visu,bet mums jaseez nekustigiem!!!! 

gundega  gundega11@gmail.com  11:28  |  03.12.2009.

Ko līdz protesti? Mēs jau ar lietussragiem noprotestējām pret Loskutova atbrīvošanu. Kaut kas mainījās? Kalvītis pagaidīja, lai tauta nomierinās, un pēc brītiņa izdarīja, kā plānots. Ha! Tikai latvieši savā pastaliņu un prievīšu pieticībā atentātu pret valsti (Parex banka,Kargins & Co) var nosaukt par dižķibeli un paši priecāties, cik atjautīgi. Dižķibele ir, ja kartupeļu vagas pielīst ar rudens lietiem, nevis dažu cilvēku sazvērestība pret valsti. Kāds ar "rūpju un gādāšanas pilnu vaigu" visu "nokārtoja" un aizbrauca uz Eiroparlamentu... Es iebilstu, ka mani sauc par stulbu - kāda tauta, tāda valdība! 1) vai man ir izvēle? Ar ko visas šīs partijas atšķiras cita no citas? 2)Kāda tam nozīme, ka es nobalsoju par "Anniņu", bet viņa, tikusi Saeimā, met kažoku uz otru pusi un sāk draudzēties ar "Mašeņku", kas man galīgi nepatīk! Es allaž domāju, kāpēc mūsu ievēlētie deputāti ir tik pārlaimīgi vēlēšanu naktī - pludo šampanietis, cits citu apsveic! Es domāju,- patiesībā būtu jābūt gluži citādai reakcijai - kādu nastu, kādu atbildību esmu uzņēmies - atbildību par valsti, par gandrīz 2 miljoniem cilvēku četru gadu garumā! Vai man pietiks zināšanu, profesionalitātes, izturības.. Ja ģimene paņem audzināšanā bērnu no bērnu nama, viņa domā, kā to izglītos, kā pabaros, kā apģērbs, vai ne tā? Atbildība. Mūsu deputāti un ministri ir kļuvuši par "narkomāniem un azartspēlmaņiem"- neapremdināma naudas kāre (vajag vēl vienu devu, vēl ..un vēl), jaunas un jaunas kombinācijas, kā apčakarēt valsti. Priekšlikumi? Es negribu balsot par partijām!!! Sviests tas viss ir! Man dos izvēli - Šķēle, Lembergs, Šlesers vai savukārt kādu cits, kuram trūkst mugurkaula vai kuru vispār nobīda malā, vai kurš pēc tam sapārojas ar dievs viņ zin ko? Es gribu, lai valsti vada profesionāļi - saimnieki-ekonomisti, nevis partijas ielikti cilvēki. (Kā ģimenē - mums ir maz naudas? Tātad - mēs nepērkam mammītei kažoku vai dēliņam mūzikas centru, bet saplānojam, ko vajag tūlīt un ko pirksim, kad atspersimies. Mēs plānojam un netaisām jaunus parādus, bet domājam, kur nadiņu nopelnīt. Vai ģimenē vecāki aizņemas miljonus, paļaudamies, ka dēliņš vai meita un mazbērni tos atdos? Turklāt - mēs pat neteiksim, kur to naudu liksim, tas ir valsts noslēpums, ha!) Es neesmu K. Ulmaņa fane, bet viņš pacēla Latviju - tukšu, izpostītu, izlaupītu! Kaut rastos mums viens tik ambiciozs cilvēks, kas savas godkāres dēļ to spētu šodien...varbūt... varbūt? Un es nemaz nerunāju par to, ka tādas Latvijas droši vien nemaz vairs nav.Un droši vien mēs arī nekad neuzzināsism ne shēmotāju vārdus, ne kļičkas. Un kam tas viss? Žurnālisti savus "šokējošos" raidījumus laiž gaisā, kad viss jau nodarīts. Nu un tad? - man gribas jautāt. Maizīti pelnāt... Sirds sāp. Tas arī viss. 

saka svili    11:35  |  03.12.2009.

army , kad nebus vairs ko est tad gan saksi blaut ,bet pagaidam vel izradas rezerves ir . Livanos driz beigsies , loti driz ! 

Edzhus:    11:37  |  03.12.2009.

Šis jaunais cilvēks pareizi visu arī pateica- kā kulaks uz aci!! Tos murgus, ko tā dāmīte fantazēja- par sarunām, iešanu uz kompromisu, darbošanos, iesaistīšanos, līdz atbildību un ko tik vēl ne... Lūdzu, kam ir spēka un vēlēšanās rakāties pa s-diem- Aiziet! Es personīgi neesmu tik stiprs un man galīgi nav vēlēšanās cīnīties ar vējdzirnavām kā Donam Kihotam- pie vella!!! Tā kā nākamo mēnesi paceļu savu cepuri ceļam uz saulaino tāli, uz neatgriešanos-) un good luck palicējiem! 

eses    11:37  |  03.12.2009.

Bet tā jau domā un tā arī saka cilvēks no tautas- pareizi, ka resnie mūļi apriebušies visiem...Viņi tur tās 100 galvas - manis pēc arī saeimā var nebūt. Balsoju pret ES un saeimu nevēlēju, jo nebija, par ko balsot...Nure, nekas nav mainījies...Un kamēr tauta klusēs un visi vienoti atkal nesacels Rīgā barikādes, tikmēr nekas nemainīsies... 

naze    11:59  |  03.12.2009.

Paldies, ka uzicinājāt uz studiju Daini no Līvāniem. Tieša rīcība, tieša valoda, nevis noapaļotas un apglumējušas frāzes. 

Deep    12:09  |  03.12.2009.

Dainis no Liivaaniem pareizi runaaja, jo visa tauta taa domaa, un piedodiet tauta jau taa ir nokaitinaata, ka lamuvaardi iet passi aaraa. Un ko kundze teica par tiem kompromisiem utt., diezvai tas dziivee reaali ir realizeejams. Vakar bija interesanti skatiities, ko domaa arii parastie mirstiigie (taa teikt) nevis ministri. 

dzuse    12:21  |  03.12.2009.

Bija gana interesanti, leksika arī īsti vietā, skarbi tautai tiešām tagad ir līdz brošai, ha kādi kompromisi, viss jau sen ir izlaupīts, kādi priekšlikumi, valsts neko neražo, tikai kāš nodokļus no nabaga tautiņas toč gribas lamāties 

nika    12:22  |  03.12.2009.

Nezinu piemārotāku variantu,kā šīs valdības demisija...bet labprātīgi, diemžēl viņi to nedarīs...(Koķe tam ir brīnišķīgs piemērs,ne kauna ne goda te jau vien mēs redzam attieksmi pret tautu ) ..tātad kas atliek tautai????? 

inteliģents    12:43  |  03.12.2009.

ziniet, tajā puisī es beidzot sajutu cerību. Es pats šobrīd gribētu teikt tikai tos vārdus, kuri jāslāpē ar "pī", bet viņš vēl spēja atzīt tautas priekšā: "es tikai runāt skaisti neprotu"! Bet labāk arī nevajag - dari to, ko proti vislabāk. Es cienu tādus zēnus. Dod, Dievs,lai viņiem nepietrūkst DROSMES! 

janis  zemups@inbox.lv  13:01  |  03.12.2009.

Piekrītu "gundegas"teiktajam,ka partijas nav tas labākais valsts pārvaldes veids.Partijas, tikušas pie varas,pārvalda valsti ar tādiem ministriem,kuru profesionalitāte netikai vieš bažas,bet izraisa smieklus:vetārsts-aizsardzības ministrs,zemnieks-finanšu,aizsardzības,iekšlietu ministrs,zemnieks-premjers un citi apsurdi ielikteņi.Arī manas domas ir,ka nozari ir jāpārvalda šīs nozares speciālistam un tikai.Tikai ar profesionāļiem mēs spēsim atjaunot ekonomiku,ir jārada iespējas lauku iedzīvotājiem pabarot pašiem sevi un pārpalikumu brīvi pārdot tirgū.Patreiz to neļauj,jo lai pārdotu pina litru,vajag dzesētāju,ūdens analīzes un citas atļaujas.Vai tad padomjlaikos,kad to visu nevajadzēja,daudz bija mirušo un saindējušos no lauku piena un gaļas? Nebūs kvalitātes-nepirks.Mūsu vidū jāmeklē cits prazidents,kurš būtu netikai reklāma,bet arī saimnieks.Prezidenta pakļautībā jānodod KNAB,iekšlietu daļa un prokuratūra,lai valdība nevarētu ietekmēt tajās notiekošos procesus ,attiecīgi prezidentam jānes atbildība tautas priekšā.Tieši tam cilvēkam,kurš būtu ar mieru uzņemties atbildību par mūsu valsti,arī jāsāk šīs lietas virzīt un mēs palīdzēsim.Neapmierinātība ir liela un ne tikai Līvanos,citi pagaidām klusē,bet"ledus"ir iekustējies un vairs neapstāsies,tāpēc rīkosimies saprātīgi,ka neizraisās plūdi.Kā jau plūdu draudos pienākas-jārikojas nekavējoties! 

Jānis.  laivinieks10@inbox.lv  13:24  |  03.12.2009.

Dainim no Līvāniem pilnīga taisnība gan par protestiem gan satversmi.Ja satversme uzrakstīta tā ka to var izkropļot tad tā ir slikti uzrakstīta un to jāpārraksta.Igauņi pēc somu ieteikuma tā arī izdarīja 91 gadā. Protestiem jābūt daudz asākiem,kā minimums tādiem ka noliek mierā visus lielākos ceļus valstī.Ļoti laba būtu fiziska vēršanās pret atsevišķiem tipiem seimā.Piemēram iemešana ar kurpi un ja to censtos izdarīt ne tikai viens vien indivīds. 

Isla    13:26  |  03.12.2009.

Puisim bija taisnība, tomēr viņa izteiksmes veids, pāris reizes izmetot "bļ...", nu atvainojiet, man bija kauns viņa vietā. Kultūrai tomēr jābūt, LTV1 taču nav pasākums pirtī pie alus glāzes, kur būtu pieļaujami (vai pat tad???) runāt necenzētām frāzēm. Tas norāda uz kultūras līmeni. 

islai  guncha24@inbox.lv  13:33  |  03.12.2009.

taadi kultuuras liimenja atbalstiitaaji seez pie varas un njirgaajas dzenot nabadziibaa vienkaarshu tautu. Izdari ko pati, nevis gudri spriedeleet. Ar runaam sheit vairaak netiks cauri. Zheel, ka nebija kaada deputaata, es buutu ar kreeslu metis 

islai    13:36  |  03.12.2009.

taa neizniicinaaja tautu peec kara Padomju savieniiba kaa tagad leenaa naavee nomociis pashu valdiiba. 

varas atbalstiit    13:47  |  03.12.2009.

Kargins un Krasovickis procentos saņēmuši gandrīz astoņus miljonus. Par ko???????????????????????????? 

Pilsonis    14:02  |  03.12.2009.

Par jautājumu, dabūjām, ko paši ievēlējām? Aptaujājot pazīstamos, neviens nesaka vai neatzīst savas balsis par Tautas partiju! Nav runa par viena vai piecu cilvēku viedokli. Pamatoti rodas jautājums, kā šī partija tad nokļuva tur? Tagad arī tiesa ir apstiprinājusi, ka TP vajag atmaksāt iztērētos līdzekļus. Tas arī nozīmē ka uzvara gūta nelikumīgā veidā! Tas nozīmē, ka partija var katrās vēlēšanās rīkoties nelikumīgi un par to nekas nebūs? es mīlu Latviju :) 

Sandra  sandreaa@inbox.lv  14:22  |  03.12.2009.

Vakar ar interesi sekoju līdzi diskusijām. Neesmu nevienā partijā, man nav ekonomiskās izglītības, varbūt tāpēc daudz ko nesaprotu. Atbildība. Ko es varu darīt? Par ko es atbildu? Piekrītu V.Daudziņam, ka "es daru to, ko vislabāk protu". Es nevaru ieģipsēt roku, nevaru sacerēt dziesmu, jo man nav šādas izglītības un dotību. Esmu piedalījusies visās vēlēšanās, tāpēc man nevar pārmest malā stāvēšanu, bet man pārmet, ka mēs paši tās 100 "kāpostgalvas" esam ievēlējuši. Bet es neievēlu šos 100 cilvēkus, es balsoju par tiem, kuri, pēc manām domām, varētu kaut ko izdarīt tautas labā. Varētu, bet visbiežāk neizdara. Ir cilvēki, kuri katrs atsevišķi liekas gudri, domājoši un sakarīgi cilvēki, bet pēc tam balso tā, kā liek partija (nevis prāts un sirdsapziņa). Bet pirms vēlēšanām jau neviens garantijas nedod, tikai solījumus, bet "kā lai nesola"? Ja kāds nostājas pret vairākumu, tiek no partijas izslēgts vai pats aiziet, jo nespēj ilgāk izturēt šo sistēmu. Esmu piedalījusies daudzās demonstrācijās un piketos, arī 1.decembrī stāvēju gan pie Saeimas, gan piedalījos studentu demonstrācijā. Ko es panācu? Visticamāk - neko! Bet - es mēģināju! Un, lai arī ticība un cerība ir palikusi ļoti vāja, piedalīšos atkal, jo ar burkšķēšanu pa kaktiem un varonīgu zākāšanos internetā pilnīgi noteikti neko panākt nevar! Ž.Jaunzeme teica, ka vajag vienotību. Piekrītu - vajag! Latviešiem tās ļoti pietrūkst. Priecājos par līvāniešiem. Kaut visur būtu bijusi tāda organizētība un vienotība! Kāpēc slovēņi var iziet ielās 30 tūkstoši, bet mēs? Bija runa par deķīša raustīšanu katram uz savu pusi. Tā ir, jo katrs vislabāk pārzina savu jomu. Varu censties risināt izglītības problēmas, varu cīnīties kopā ar studentiem, jo arī mani bērni ir studenti, labi zinu, kādi izdzīvošanas apstākļi ir mātei pensionārei, bet es nevaru būt kompetenta visās jomās, tāpēc ir jābūt grupiņai organizatoru un vadītāju, kas uzņemas iniciatīvu. Ž.Jaunzeme minēja, ka "sarunām ir milzīgas iespējas", ka Līvānos u.c. vietās jādibina organizācijas. Cik zinu (vai arī tas vairāk izskan medijos), lielāki panākumi ir bijuši tieši aktīvākām protesta akcijām, nevis sarunām. Jā, varbūt streiki, piketi ir reizēm haotiski, stihiski, bet tajos var piedalīties masveidā, tas tautai ir vieglāk, jo ne visi savas prasības un priekšlikumus var un māk uzlikt uz papīra, iet un runāt ar valdības pārstāvjiem. Pa kuru laiku un kādās organizācijās lai piedalās "Maxima" pārdevējas, kurām darbalaiks beidzas 22.00? Vai zemnieki lai pamet neslauktas govis un skrien uz novada centru dibināt apvienības? Vai pašreizējās problēmas jārisina vienkāršajai tautai vai tiem, kas sēž un saņem par to algu (ne mazu!)? Vēl no Ž.Jaunzemes palika prātā frāzes "dzīvojām zaļi" un "visiem jāsavelk jostas". Nevajag vispārināt! Man un daudziem citiem tas "zaļums" ir kaut kā pagājis garām! Man nav ne mājas, ne mašīnas, pat ne 3 kurpju pāru... Piekrītu - visiem jāsavelk jostas! Visiem! Bet diemžēl tā nenotiek! Vācijā turīgākie iedzīvotāji paši piedāvājuši maksāt lielākus nodokļus, Latvijā kaut ko tādu sagaidīt ir vienkārši utopija! Izskanēja doma, ka deputātiem jāsaņem labas algas, jo viņiem ir galva, prāts un spējas. Vai tas ir pierādījies? Atļaušos apšaubīt! Jāmaksā tāpēc, lai neņemtu kukuļus? Bet daudziem nav sāta sajūtas! Un vai tad kukuļus neņem arī tie, kuriem ir labas algas? Latvijai nav naudas. Reizēm negribas ticēt šim apgalvojumam. Kad sāk skanēt skaļāki protesti, nauda atrodas. No kurienes? (Piem., kamēr lauksaimnieki ar zārku neiebrauca Rīgā un traktori nebloķēja ceļus, naudas nebija, bet pēc tam kādā "kabatā" tomēr atrada.) Kāpēc tik mazs atbalsts šim piketam? Man nav pētījumu, ir tikai pieņēmumi: 1)Bezcerība! Nav ticības, ka vēl kaut ko var mainīt, ka valdība sadzirdēs un uzklausīs tautu. Pirms 20 gadiem cilvēki pulcējās krastmalā, jo ticēja Latvijas nākotnei. Tagad šo ticību un cerību ir sagrāvusi valdošā elite, tukšie solījumi (kur ir Šlesera jaunās darbavietas?), valdību maiņas, neadekvāti lielais miljonāru skaits utt. 2)Tāda ir latviešu mentalitāte. Latvieši simtiem gadu ir audzināti pazemībā un pieticībā, "ko nu es", "izcietām Sibīriju, pārcietīsim arī krīzi" utt.3)Trūkst organizatoru, informācijas, līdzekļu. Vēl piekrītu viedoklim (laikam V.Daudziņš), ka vienkāršā tauta daudz ko nezina, nesaprot, neviens nav izstāstījis, kas notiktu, ja neglābtu Parex banku? Kas notiktu, ja neizmantotu SVF pakalpojumus? Vai nebija citu iespēju? Kādi būs ieņēmumi pēc šiem griezieniem? Pietiks? Cik ilgi būs krīze? utt. Ieteikumi? Alternatīva? Grūti pateikt. Vēlēšanās ļoti bieži dzirdams, ka balso par konkrētiem cilvēkiem, kurus vairāk vai mazāk pazīst, bet ne par partiju kopumā. Es daru tāpat. Bet tas laikam nozīmē, ka jāmaina Satversme? Vēl piekrītu līvānietim, ka valdībai patiešām nav realitātes sajūtas. Viņi nespēj iedomāties, ka skolēnam nav naudas autobusa biļetei, viņi nespēj iedomāties, kā tas ir pensionārei - sadalīt vistu tā, lai pa drusciņai iznāktu veselam mēnesim. Vai kāds no deputātiem ir aizgājis parunāt ar bezdarbnieku, kurš pieteicis bada streiku?... Viņus patiešām visus vajadzētu vienu mēnesi iesaistīt eksperimentā - alga 100 Ls! Man ļoti žēl, ka Latviju pamet tik daudz tautiešu. Viņi nav gļēvuļi, viņi ir drosmīgi, jo nav viegli svešā vidē atrast darbu, mājvietu, runāt svešā valodā... Vieni pamet cerīgi, citi naidīgi, vēl citi - pilni sāpju un asaru, jo viņi savai zemei nav vajadzīgi... Bet cik nesen vēl tika izsviesta milzu nauda ekspedīcijai, lai sauktu latviešus mājās! Uz kurieni?... Domāju, ka streiki vēl būs, jo cilvēku izmisums ir milzīgs... 



1-20 ; 21-35 ;
Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: