Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 03.10.2024.
 
Ne Satiksmes ministrija (SM), ne valsts akciju sabiedrība „Latvijas Valsts ceļi” (LVC) nespējot pašas izstrādāt vajadzīgos normatīvos aktus, lai ieviestu nodevu par valsts autoceļu lietošanu, tāpēc, kamēr valstī izsludināts taupības režīms, LVC par 42 tūkstošiem latu noslēdzis līgumu ar SIA „AA Projekts”. Šī firma gan specializējas informācijas tehnoloģiju jomā, taču pasūtījumam nav rīkots konkurss, bet izpildītāju rekomendējis satiksmes ministra padomnieks.
Hiacinte    17:24  |  14.02.2009.

Outsoursings ir laba un vajadzīga lieta, bet nez vai par šo cenu un šim izpildītājam. Arī iepriekšējā šlesera darbības shēma nekādu uzticamību šādam projektam nevieš.. 

Astere    15:17  |  15.02.2009.

Jāņem vērā, ka valsts ik dienas zaudē ap 40-50 tūkstošus Ls, jo neiekasē šo nodevu. Tāpēc izskatās, ka raksts ir "liela brēka maza villa". Interesanti vai šis apsvērums žurnālistei garām paskrējis "tīšām" vai "netīšām". 

Narciss    16:31  |  15.02.2009.

Visas izmaksas atpērkas, ja nodeva ieviesta par vienu dienu ātrāk. Tad nesaprotu šī raksta jēgu. Vai tas ir mēģinājums tautu sarīdīt pret ministru vai pret firmu, kas veic šo darbu. Labāk jau raidijums būtu koncentrējies uz konstruktīvāku pieeju, jo bezjēdzīgu kašķu un strīdu rosināšana padara situāciju valstī tikai sliktāku. Arī raidijums veido situāciju valstī un ir atbildīgs. 

cita puķe    19:17  |  15.02.2009.

Te taču nav runa par to, vai vajag vai nevajag nodevu, bet gan par to, kas ir jādara no nodokļu maksātāju naudas uzturētajiem ierēdņiem un ko ir jēga outsorcēt. Nekādas brēkas te nav, tikai konkrēti fakti, tai skaitā tas, ka ar visu šo outsorcingu nodevas ieviešanu varētu atlikt. Nemaz nerunājot par to, vai ieņēmumi no šīs nodevas neieplūdīs kādā citā varai draudzīgā kabatā par stāvlaukumu menedžēšanu. Protams, ja desmiti tūkstošu, kas ir, starp citu, summa, kas valsts budžetā pietrūkst neskaitāmām ikdienas vajadzībām, ja šī summa ir tā "mazā villa", tad tiešam bada laikos labi dzīvojam. Pat nerunājot par to, kā neaizskaramā un neaprīdāmā ministra astoņkājī gan šofera dēlu iekārtošana darbā, gan outsorcēšana notiek bez konkursiem. Konstruktīvi;-) 

Astere    20:22  |  15.02.2009.

Redzams, ka pamatā ir nespēja saprast vai kādi citi nolūki. Ļoti vienkārši, ka konkurss pagarinātu visu ieviešanu par mēnešiem un tas valstij izmaksātu miljonus. Tika piemērota pilnīgi likumīga un pamatota iepirkuma procedūra. Tad jautājums ko grib šī raksta autors. Acīmredzot pabļaustīties un rūpes par valsts naudu ir tikai aizsegs. 

Narciss    20:44  |  15.02.2009.

Līdzīgu, bet vēl aizdomīgāku līgumu ar Valts Informācijas Tīklu (VITA) aģentūru noslēdzis SIA "Ernst & Young Baltic".Vajag publicēt visus dokumentus, lai skaidrs, ko "nespēja" VITAS amatpersonas. IUB Mājas lapā ir atrodams vienīgi šads paziņojums: "Pasūtītājs nav piekritis šā paziņojuma publikācijai, publicējot rezultātus iepirkumam par B daļas pakalpojumiem". 

Kuzmens  kuzmens@inbox.lv  11:56  |  17.02.2009.

AA projekts - šķiet, ka katram, kurš ir kaut reizi ar viņiem sadarbojies un saticies, mācēs to pašu "labāko" par viņiem pateikt. Satiksmes ministrija kļūst arvien nekaunīgāka. 

Arnis    16:00  |  17.02.2009.

Tieši tāpat RD Pilsētas attīstības departaments "iepirka" grozījumus Rīgas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumiem Nr 34. Lieki teikt, ka tā ir tieša RD PAD kompetence. Summa bija mazāka, bet darba uzdevums arī nebija nekāds apjomīgais. Atrakstījās ar administratīvās kapacitātes trūkumu. Lai gan domāju, ka problēma bija tieši kompetences trūkumā, jo nesaņēmu nevienu atbildi pēc būtības (būtu jau arī brīnums, ja būtu citādāk:) uz visai vienkāršiem jautājumiem to pašu Nr 34 noteikumu punktu sakarā. Ja KNL vajag, varu iedot info. 

Experts    16:54  |  17.02.2009.

Tāpat arī VID. Ko tur dara "Ernst & Young Baltic", kurš sniedz konsultācijas IT drošibas jomā par summu, kas tuva 1 milj. latu (precīzāk Ls 915 254,24). Cik atceros, tad tur vajadzēja sarakstīt drošības procedūras. Summa konsultācijām tāda - "paldies, arī nav slikti" :).Līgums varētu būt slēgts pagājušā gada beigās.Ja KNL vajag, varu nosūtīt linku uz IUB paziņojumu. 

KNL redakcija  knl@knl.lv  18:02  |  17.02.2009.

Kuzmenam. Ja Jums ir kāda publiski neizskanējusi informācija par „AA projekta” līgumiem ar valsts iestādēm, rīcību un darba kvalitāti, kas liek apšaubīt šī uzņēmuma pakalpojumu pirkšanas lietderību no nodokļu maksātāju naudas, aicinām Jūs atsūtīt e-pastu uz knl@knl.lv un dalīties ar šo informāciju. 

Klients    12:58  |  18.02.2009.

KNL redakcija - vai labas atsauksmes arī pieņemsiet? Un vēl jautājums - vai, ja ir publiski neizskanējusi informācija par „Ernst & Young Baltic” līgumiem ar valsts iestādēm, rīcību un darba kvalitāti, kas liek apšaubīt šī uzņēmuma pakalpojumu pirkšanas lietderību no nodokļu maksātāju naudas - arī pieņemsiet, lai sāktu "žurnālistu izmeklēšanu"? P.S. Tāsds nenozīmīgs sīkums Ernst & Young Baltic bija arī mums visiem zināmās PAREX bankas auditors, kurš vēl pēdējā ziņoumā klāstīja, ka ar banku ir viss OK. :) 

AA Projekts  info@aaprojekts.lv  13:19  |  18.02.2009.

Kuzmenam. Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet informāciju arī mums par pasūtītājiem, kuri pēc Jūsu domām saņēmuši nekvalitatīvus pakalpojumus vai samaksājuši par to neadekvātu cenu. Esam atvērti diskusijai, protams, nenodarbojoties ar nepamatotiem apvainojumiem. Jau iepriekš paldies, SIA „AA Projekts”, e-pasts – info@aaprojekts.lv 

vasjad    11:11  |  23.02.2009.

Lenergo un LDzelzceļš ir valsts organizācijas. Tiem arī jāsamazina algas un štatus kā citur! 

Netiri    13:09  |  28.04.2010.

AA Projekts - kapec, lai butu neapmierinati klienti, ja pasuta "ipasu vajadzibu pec" - galvenais, lai dokumentos saraksta visu kaa vajag pasutitajam :). 



Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: